Klantenservice
Verzending en bezorging
Al uw bestellingen worden door GLS, Dynalogic, Post.nl of door ons zelf bezorgd in Nederland, België of Duitsland. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welke levertijd u wenst, afhankelijk van uw keuze worden de bijbehorende kosten vermeld. Tegen een meerprijs is het ook mogelijk om meerdere afleveradressen aan te geven. Bovendien wordt alles zorgvuldig verpakt. Wilt u een blanco verpakking geef dit dan aan tijdens het bestelproces.
Spoed
Wilt u een product sneller dan de gestelde levertijd? Bel dan met onze servicedesk om de mogelijkheden hiervan te bespreken.
Retouren en service
Omdat druk- en printwerk een gepersonaliseerd of op-maat-product betreft, is het herroepingsrecht op zowel verkoop aan consumenten alsook bedrijven niet van toepassing. Bent u echter ontevreden dan willen wij dit graag weten. Vul het contactformulier in en wij nemen de klacht in behandeling. Wij zullen binnen 24 uur contact opnemen over de afhandeling.
Telefonisch kunt u vragen stellen via telefoonnummer 088-4561000
Onze servicedesk is elke werkdag tussen 08.30 en 17.00 telefonisch bereikbaar. Buiten deze tijden kunt u ons contactformulier gebruiken, waarop u binnen 24 uur een reactie kunt verwachten.
Een brief voor ons kan gericht worden aan:
Afdeling Servicedesk PLOT-land.nl
Postbus 238
6130 AE Sittard
Betalen
U kunt op verschillende wijzen betalen:
- iDeal
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- PayPal
- Bancontact Mister Cash
- Giropay
- Sofort